27.05 здобувачі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника зі спеціальностей «Психологія, «Початкова освіта», СО «Історія» мали нагоду прослухати онлайн гостьову лекцію «Психологічний смисл архетипної символіки у процесі аналізу візуалізованої репрезентації учасника глибинної психокорекції» Любові Галушко, кандидата психологічних наук, доцента, в.о. завідувача кафедри психології та соціальної роботи Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. Організатором заходу виступила кафедра психології розвитку факультету психології ПНУ, викладачі якої виявили науковий інтерес до цієї тематики.
Лекцію проведено в інтерактивній формі з використанням платформи Zoom, навчальний матеріал доповнювався змістовною й грунтовною мультимедійною презентацією комплексу тематичних психомалюнків («Я серед людей», “Самотність”, «Я йду назустріч біді», «Я в сім’ї батьків», «Моє минуле» тощо), за допомогою яких показано психологічні передумови пізнання індивідуальної архетипної символіки в процесі глибинної психокорекції. Під час лекції студенти дізналися про особливості застосування методу соціально-психологічного пізнання психіки (АСПП), розробленого доктором психологічних наук, професором, академіком НАПН України Тамарою Яценко.
Лекція відбулася в творчій і дружній атмосфері за активної участі студентів і викладачів, які жваво дискутували та обмінювалися думками. Наприкінці учасники висловили позитивні відгуки про захід і слова вдячності лектору. Як зауважила у своєму виступі Ольга Матковська, «…зустріч пройшла на високому рівні, Ви створили чудова платформу для обміну Вашим практичним досвідом і це дійсно безцінне джерело знань для студентів».
Гостьову лекцію організовано в межах підписаного з Центральноукраїнським державним університетом імені Володимира Винниченка договору про співпрацю. Щиро вдячні в.о. завідувачу кафедри психології та соціальної роботи ЦДУ, доценту Любові Галушко за можливість більш детально ознайомитися зі здобутками наукової школи глибинної психокорекції академіка Тамари Яценко й розробленою нею психодинамічною теорією та методологією фахової підготовки майбутніх психологів.