У період з 10 листопада по 01 грудня відбувся міжнародний онлайн-семінар «Педагогічна освіта 21 століття: нові виклики і рішення», в якому взяла участь Оксана Паркулаб, завідувачка кафедри психології розвитку.
Понад 485 учасників цього заходу отримали можливість навчатися протягом трьох тижнів у 17 спікерів мультинаціональної команди експертів, які провели 12 онлайн-зустрічей. Для всіх охочих ознайомитися з міжнародним досвідом підготовки педагогічних кадрів надаємо доступ до матеріалів семінару за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1-DGsPf1G_lX8YZKCtP8e8Bca_whinhi5?usp=sharing
Відеозаписи онлайн-зустрічей можна переглянути на YouTube-каналі:
- Підхід Сінгапуру до підготовки вчителів 21 століття
Покликання: https://youtu.be/GwLsR8fGsbw
Спікери – Вун Чиа Лю, декан педагогічного факультету, професор академічної групи з психології та людського розвитку Національного інституту освіти Сингапуру, засновник Лабораторії досліджень мотивації в освіті
Стефані Чай, доцент, заступник декана педагогічного факультету Національного інститутуосвіти Сінгапуру в напрямках «Педагогічне лідерство».
- Сучасна педагогічна освіта Фінляндії як чинник сталого розвитку фінського суспільства
Покликання: https://youtu.be/oT2R0q0PtkE
Спікер – Ярі Лявон , директор Національного форуму з педагогічної освіти, член керівного комітету Фінського центру оцінки освіти, професор Гельсінського університету.
- Неперервна педагогічна освіта в Канаді
Покликання: https://youtu.be/APA1dw382Nk
Спікер – Марина Мільнер-Болотин, професорка кафедри навчальних програм і педагогіки педагогічного факультету університету Британської Колумбії.
- Практика багаторівневої педагогічної освіти в США. Підготовка вчителів спеціальної освіти в США
Покликання: https://youtu.be/LsGrbvJ3SKA
Спікери – Кетрін Мерсет, професор Гарвардської школи освіти (один з 15 видатних професорів Гарварда, лауреат Гарвардської премії Phi Beta Kappa Prize за видатні успіхи у викладанні), автор програм: педагогічної освіта в педагогічній школі, Гарвардської дитячої ініціативи і шкільного лідерства
Деніел Фрідріх, професор кафедри навчальних програм і викладання педагогічного коледжу Колумбійського університету
Доктор Клер Хьюз, професор початкової педагогічної і спеціальної освіти коледжу прибережної Джорджії.
- Компетенції вчителів 21 століття і професійний розвиток. Досвід Фінляндії.
Покликання: https://youtu.be/mJSmGmSP8Ss
Спікер – Кайс-Ліна Альрот, керівниця відділу компетенцій школи педагогічних інновацій Університету прикладних наук Тампере.
- Педагогічна освіта в Китаї через призму кваліфікаційної моделі вчителя
Покликання: https://youtu.be/RytoLHOALPo
Спікер –Санг Гоюань, професор інституту педагогічного освіти Пекінського педагогічного університету.
- Педагогічна освіта в Нідерландах
Покликання: https://youtu.be/Igh_SwfRBpE
Спікер – Тео Вуббельс, заслужений професор педагогічних наук Утрехтського університету в Нідерландах. Він працював, зокрема, директором з педагогічного навчання, деканом Вищої школи соціальних і поведінкових наук і проректором з викладання та навчання.
- Диверсифікація системи педагогічної освіти в Естонії
Покликання: https://youtu.be/Igh_SwfRBpE
Спікер – Катрін Поом-Валіцкіс , професор педагогічного освіти Школи педагогічних наук Талліннського університету
- Ключові тенденції та напрями розвитку педагогічної освіти в Республіці Білорусь
Покликання: https://youtu.be/ifENpIhHolM
Спікер – Олександр Іванович Жук, ректор Білоруського державного
педагогічного університету імені Максима Танка, доктор педагогічних наук, професор.
- Досвід Великобританії у підготовці шкільних вчителів
Покликання: https://youtu.be/eTs5UBybuFE
Спікери – Саймон Томпсон, професор педагогічної освіти, заступник декана педагогічної школи університету Сассекса
Поллі Глегг, експерт з питань підготовки педагогічних дисциплін Інституту освіти Університетського коледжу Лондона.
- Педагогічна освіта в Австралії
Покликання: https://youtu.be/_Otf6q1McOI
- Система підготовки вчителів в Південній Кореї
Покликання: https://youtu.be/o3yujJt4ttA
Спікер – Донгюп Лі, директор корейського інституту Розвитку освіти.